music

like music

music

like music

like music

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجتبی حسینی بنام انتظار

دانلود آهنگ جدید مجتبی حسینی بنام انتظار

Download New Music Mojtaba Hosseini Entezar

شعر و تنظیم : بهرام رجبى

 

 دانلود آهنگ جدید مجتبی حسینی بنام انتظار

 

همیشه توی نبودت      با خودم چه حالی میشم
لحظه ای میشی فراموش    ولی باز دیونه میشم
شایدم توی نبودت      یهو یک شبه یه پیرشم
دلمودست تو دادم      رفتی و نموندی پیشم

چه روزایی پیشرومه        دلم اینجا نمی مونه
این   جدایی   نا تمومه        دلم  اینو نمی دونه
لحظه یی آروم میگیرم        ولی حال من همونه
دوباره    تورو  میبینم          خواب من  فقط همینه

دیگه نیست هم دم بیدار     میشینم گوشه ی دیوار
نمیدونی    نمی بینی        که کجا نشستم این بار
از دلم خبر نداری      باز منتظر نشستم
کاش این روزا بیایی      جز تو که دل نبستم

  • ۹۵/۰۴/۱۷
  • ali zolatash

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی