music

like music

music

like music

like music

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید وحید میرزاده بنام تردید

دانلود آهنگ جدید وحید میرزاده بنام تردید

Download New Music Vahid Mirzadeh Tardid

( ترانه : سینا اصلانی / تنظیم : مجید علیزاده )

 

دانلود آهنگ جدید وحید میرزاده بنام تردید

 

 

یه حسی توی چشماته پر از تاریکیو ابهام

نمی فهمم نگاهت رو پر از سرما میشه دنیام

می خندی وقتی تب دارم چقدر دوری از احساسم من از وقتی تورو دیدم فقط تردیدو می شناسم

هنوزم پام به پام هستی ولی یخ میکنه دستام

چرا میمونی وقتی که ندارم جایی تو دنیام

یه راهی پیش روم وا کن من از بن بست می ترسم

از این عشقی که گاهی نیستو گاهی هست میترسم

پریشونیو سرگردون میون موندنو رفتن

میدونم آخر قصه جدایی میمونه با من

برو هر جا دلت میخواد تظاهر میکنم هستی

شبیه آرزوت نیستم شبیه آرزوهامی

  • ۹۵/۰۴/۲۲
  • ali zolatash

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی