music

like music

music

like music

like music

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سامان آراسته بنام آخه مهربونی

دانلود آهنگ جدید سامان آراسته بنام آخه مهربونی

Download New Music Saman Arasteh Akhe Mehrabooni

تنظیم : بهروز علیاری – آهنگ و ترانه : میلاد فیاضی

 

دانلود آهنگ جدید سامان آراسته بنام آخه مهربونی

 

 

بامن حرفاتو بزن
بیا پیشم بشین عشق من
دوست دارم حرفاتو خوشحالم من با تو
خیلی دوست دارم
آخه مهربونی  تو عزیز جونی
واسه تو میمیرم   خودتم میدونی
وقتی چشام تو چشم تو وا میشه
تو قلب من انگاری غوغا میشه
وقتی دلم بهونتو میگیره
دوست داره عاشق شه برات بمیره
آخه مهربونی  تو عزیز جونی
واسه تو میمیرم   خودتم میدونی
یه عالمه بازم کمه
برای دوست داشتن تو مسلمه
با عشق تو جون میگیرم
تموم عشق تو تموم خواستمه
آخه مهربونی  تو عزیز جونی
واسه تو میمیرم   خودتم میدونی

  • ۹۵/۰۴/۲۷
  • ali zolatash

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی