music

like music

music

like music

like music

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید وحید ناصح بنام عشقمون پا برجاست

دانلود آهنگ جدید وحید ناصح بنام عشقمون پا برجاست

Download New Music Vahid Naseh Eshghemoon Pa Bar Jast

تنظیم :منعم نیازی – شعر و ملودی:وحید ناصح

 

 دانلود آهنگ جدید وحید ناصح بنام عشقمون پا برجاست

عاشقت شدم و شدی مال خودمُ           دل به تو میدم و عاشقت شدمُ
این دلی که دارم اُ اُ                   هدیه میدم و
این ثانیه ها این عقربه ها میرن جلو آره میخوام تورو

یه کاری کردی که دلم به دلت گره خورده و عشمون پا برجاست
بغلم کن بازم آغوش تو واسم بهترین جای دنیاست
بازم صدام کن عشقم جونم نفسم به تو وصل وجودم
یه افتخاره آره آره عاشق تو بودن

چقدر خوب شد به این رابطه تن دادی
چقدر خوب شد تو فال من تو افتادی
آروم و نم نم عاشقت شدم ساده
هر عشقی جز تو تکیه بر باده

  • ۹۵/۰۴/۲۷
  • ali zolatash

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی